PŘÍPADOVÁ STUDIE PRICEKIT

EDUNA

""Od té doby, co jsme začali používat PriceKit, naše prodeje prudce vzrostly.""

EDUNA

Vyzkoušejte si PriceKit na 14 dní zdarma a seznamte se s jeho funkcemi!

Vyberte si z našich balíčků ten, který nejlépe odpovídá vašim potřebám.

VYZKOUŠET ZDARMA Zkusit
EDUNA

O SPOLEČNOSTI:

Impextel 2005 s.r.o., vlastník internetového obchodu eDuna, působí na trzích střední a východní Evropy od roku 2005. V létě 2019 otevřela v Budapešti značkovou prodejnu Baseus a o několik měsíců později i svůj B2C webshop BaseusWestend, který nyní zákazníkům nabízí nový název a zcela přepracovanou podobu na online tržišti: eduna.hu.

Dunaj spojuje Baji, v keré sídlí spoločnost, čím je propojena nejen s maďarským hlavním městem, ale také s bezpočtem evropských měst, takže Baja je součástí mimořádně důležité obchodní cesty.

Bohužel je pandemie donutila zavřít obchod Baseus v Budapešti, ale jejich zájem a nadšení pro inovativní řešení neopadly, nevzdali se a stejně jako jejich vznešený jmenovec chtějí expandovat z malého technologického zdroje k řece, proto výrazně rozšířili sortiment prodávaných značek a neustále hledají nové výrobky, které by mohli přinést do domovů svých zákazníků.

VÝROBKY:

  • V internetovém obchodě se prodávají technické výrobky, spotřební elektronika a drobné předměty pro domácnost. Zaměřují se především na inovativní výrobky, např. na: robotické vysavače, přičemž jejich hlavními značkami jsou Xiaomi, JBL, Baseus a další známé audio značky.
  • V internetovém obchodě je přibližně 1400 aktivních produktů, které se mění z týdne na týden (staré produkty jsou odstraňovány a na stránky jsou přidávány nové produkty).
  • Používají se dvě hlavní cenové strategie se dvěma různými maržemi, většina jejich tahounů patří mezi 3 nejlepší produkty na trhu a většina jejich kategorií patří mezi 1. nejlepší na trhu

VÝZVY:

  • Trh je velmi citlivý na cenu.
  • Manuální stanovení cen a každodenní sledování cen konkurence bylo časově velmi náročné.
  • Nákupní ceny se také kontrolovaly ručně a na základě toho se měnily.
  • Potřebovali monitorovat a automatizovat tvorbu cen několikrát denně, aby mohli zobrazovat své produkty v internetovém obchodě s aktuálními cenami.

JAK POMOHL SYSTÉM PRICEKIT:

  • Zavedli jsme ve firmě automatizovanou tvorbu cen s dolní a horní nastavenou hranicí, abychom zajistili, že nově nastavená cena nebude příliš nízká nebo příliš vysoká. Stanovení cen a provoz systému, který dříve zabral asi 3,5 hodiny denně, je nyní jen kontrolním pracovním postupem v každodenní rutině.
  • Uvolněná pracovní síla výrazně zvýšila efektivitu v jiných oblastech.
  • Díky aktualizaci, ktérá probíha až 3x denne udržuje systém PriceKit nastavenou cenovou strategii a ceny aktualizované na základě aktuálních dat.
  • V účtu máme nastaveny různé marže pro naše zákazníky podle kategorií, což dále optimalizuje ceny. Je načítán celý sortiment a každý nový produkt přidaný do internetového obchodu je automaticky zařazen mezi sledované produkty, takže naši zákazníci to nemusí řešit zvlášť.
  • Snadno vyhledatelný export sledovaných produktů v účtu je jednou měsíčně revidován, kdy jsou vybrány produkty, které již není třeba sledovat.
  • Od doby, kdy používáme PriceKit, prodeje raketově vzrostly: prodeje z prosince 2022 se do března 2023 více než zdvojnásobily (díky konkurenceschopným, neustále aktualizovaným cenám a samozřejmě díky dobrému zákaznickému servisu, podrobným stránkám produktů, uživatelsky přívětivému webovému obchodu a rychlému dodání).