PŘÍPADOVÁ STUDIE PRICEKIT
Nazuby.cz
Michal Stejskal
Nazuby.cz
CEO
Vyzkoušejte si PriceKit na 14 dní zdarma a seznamte se s jeho funkcemi!
Vyberte si z našich balíčků ten, který nejlépe odpovídá vašim potřebám.
VYZKOUŠET ZDARMA ZkusitO společnosti:
Koboz service s.r.o., a tedy i majitelé e-shopů nazuby.cz a holime.cz, pracovali nejprve jako zástupci velkých firem, kde museli přesvědčit lékaře, aby preferovali "jejich" značku. A to se jim nelíbilo. Zjistili, že některé výrobky fungují lépe než jiné, a tak v roce 2009 založili Nazuby.cz, aby mohli být nezávislí a pomáhat lidem v péči o zuby a mohli jim doporučovat věci, kterým důvěřují.
Sídlí v Českých Budějovicích a jejich tým tvoří lidé, kteří tuto práci nejen dělají, ale berou ji i jako vášeň.
Jejich zájem a nadšení pro inovativní řešení je všudypřítomné, a tak se neustále zdokonalují a hledají nová řešení, aby co nejlépe uspokojili náročného zákazníka a dovedli zákaznický zážitek k dokonalosti, přičemž působí na slovenském a českém trhu.
Výrobky:
- Zubní kartáčky a zubní pasty, elektronické zubní kartáčky, ústní vody a vše, co souvisí s ústní hygienou.
- Výrobky na bělení zubů, domácí ústní sprchy a také příslušenství k těmto výrobkům.
- V neposlední řadě výrobky pro děti, jako jsou dudlíky, zubní pasty pro děti a také rovnátka.
- E-shop nabízí výrobky známých značek, jako jsou Oral-B, Curaprox, Weleda a mnoho dalších…
- Na e-shopu je přibližně 2000 aktivních produktů a nabídka produktů se aktivně obměňuje (staré produkty jsou odstraňovány a nové přidávány na stránku).
- Na PriceKitu využívají především dvě funkce: třikrát denně získávají údaje o skladových zásobách a cenách konkurence a třikrát denně využívají cenová doporučení PriceKitu, která se automaticky generují.
Výzvy:
- Ruční nastavení cen, které bylo časově náročné
- Data na heurece se mohou měnit každý den, takže potřebovali nástroj, který tyto změny pravidelně a automaticky monitoruje
- Uplatňování cenových strategií na každý produkt na základě rychle se měnících cen konkurence.
- U některých produktů konkurují největším e-shopům v ČR a SR, jako je třeba alza.cz.
- Období, kdy se celý trh e-commerce poprvé ocitl v útlumu, což změnilo i chování spotřebitelů
Jak pomohl Pricekit:
- V turbulentní době e-commerce, kdy mnoha e-shopům klesá obrat, pomohl Pricekit s udržením stabilní pozice na trhu a zachováním obratu.
- Pricekit třikrát denně monitoruje skladové zásoby a ceny konkurence a na základě strategie, kterou klient zvolil, jsme pomohli udržet pozici vůči konkurenci pomocí relevantních a aktuálních cenových doporučení
- Naše široká nabídka cenových strategií umožňuje klientovi udržet si pozici na trhu.
- Pokud má náš klient zpětnou vazbu k novému vývoji, tým PriceKit se snaží o jeho co nejrychlejší realizaci, díky čemuž je používání PriceKit týden od týdne lepší.
- Vybudovali jsme propojení API s webovými obchody, takže je velmi snadné a rychlé směrovat data z a do PriceKitu a webových obchodů
- Ušetřili jsme nazuby.cz čas, přibližně 8 hodin denně, což odpovídá plnému úvazku zaměstnance, tedy jsme ušetřili také prostředky, s přechodem z manuálního cenotvorného procesu na dobře vybudovaný, automatizovaný, na API napojený nástroj
- Usnadnili jsme tvorbu a dodržování nejlepší cenové strategie
- Usnadnili jsme filtrování a správu dat