PŘÍPADOVÁ STUDIE PRICEKIT

Nazuby.cz

""Jak sme pomocí Pricekit-u pomohli v turbulentní době, kdy mnoha e-shopům klesá obrat, udržet stabilní pozici na trhu.""

Michal Stejskal

Nazuby.cz

CEO

Vyzkoušejte si PriceKit na 14 dní zdarma a seznamte se s jeho funkcemi!

Vyberte si z našich balíčků ten, který nejlépe odpovídá vašim potřebám.

VYZKOUŠET ZDARMA Zkusit
Nazuby.cz

O společnosti:

Koboz service s.r.o., a tedy i majitelé e-shopů nazuby.cz a holime.cz, pracovali nejprve jako zástupci velkých firem, kde museli přesvědčit lékaře, aby preferovali "jejich" značku. A to se jim nelíbilo. Zjistili, že některé výrobky fungují lépe než jiné, a tak v roce 2009 založili Nazuby.cz, aby mohli být nezávislí a pomáhat lidem v péči o zuby a mohli jim doporučovat věci, kterým důvěřují.

Sídlí v Českých Budějovicích a jejich tým tvoří lidé, kteří tuto práci nejen dělají, ale berou ji i jako vášeň.

Jejich zájem a nadšení pro inovativní řešení je všudypřítomné, a tak se neustále zdokonalují a hledají nová řešení, aby co nejlépe uspokojili náročného zákazníka a dovedli zákaznický zážitek k dokonalosti, přičemž působí na slovenském a českém trhu.

Výrobky:

  • Zubní kartáčky a zubní pasty, elektronické zubní kartáčky, ústní vody a vše, co souvisí s ústní hygienou.
  • Výrobky na bělení zubů, domácí ústní sprchy a také příslušenství k těmto výrobkům.
  • V neposlední řadě výrobky pro děti, jako jsou dudlíky, zubní pasty pro děti a také rovnátka.
  • E-shop nabízí výrobky známých značek, jako jsou Oral-B, Curaprox, Weleda a mnoho dalších…
  • Na e-shopu je přibližně 2000 aktivních produktů a nabídka produktů se aktivně obměňuje (staré produkty jsou odstraňovány a nové přidávány na stránku).
  • Na PriceKitu využívají především dvě funkce: třikrát denně získávají údaje o skladových zásobách a cenách konkurence a třikrát denně využívají cenová doporučení PriceKitu, která se automaticky generují.

Výzvy:

  • Ruční nastavení cen, které bylo časově náročné
  • Data na heurece se mohou měnit každý den, takže potřebovali nástroj, který tyto změny pravidelně a automaticky monitoruje
  • Uplatňování cenových strategií na každý produkt na základě rychle se měnících cen konkurence.
  • U některých produktů konkurují největším e-shopům v ČR a SR, jako je třeba alza.cz.
  • Období, kdy se celý trh e-commerce poprvé ocitl v útlumu, což změnilo i chování spotřebitelů

Jak pomohl Pricekit:

  • V turbulentní době e-commerce, kdy mnoha e-shopům klesá obrat, pomohl Pricekit s udržením stabilní pozice na trhu a zachováním obratu.
  • Pricekit třikrát denně monitoruje skladové zásoby a ceny konkurence a na základě strategie, kterou klient zvolil, jsme pomohli udržet pozici vůči konkurenci pomocí relevantních a aktuálních cenových doporučení
  • Naše široká nabídka cenových strategií umožňuje klientovi udržet si pozici na trhu.
  • Pokud má náš klient zpětnou vazbu k novému vývoji, tým PriceKit se snaží o jeho co nejrychlejší realizaci, díky čemuž je používání PriceKit týden od týdne lepší.
  • Vybudovali jsme propojení API s webovými obchody, takže je velmi snadné a rychlé směrovat data z a do PriceKitu a webových obchodů
  • Ušetřili jsme nazuby.cz čas, přibližně 8 hodin denně, což odpovídá plnému úvazku zaměstnance, tedy jsme ušetřili také prostředky, s přechodem z manuálního cenotvorného procesu na dobře vybudovaný, automatizovaný, na API napojený nástroj
  • Usnadnili jsme tvorbu a dodržování nejlepší cenové strategie
  • Usnadnili jsme filtrování a správu dat